قوانین استور

قوانین استور

اعتماد و امنیت خرید و آسودگی خاطر مشتریان از اولویت‏‌های استور است. با وجود این ممکن است مشتریان پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که برای این منظور 7 روز ضمانت بازگشت کالا در چارچوپ قوانین تجارت الکترونیک در نظر گرفته شده است. توجه فرمایید که برای استفاده از ضمانت 7 روز بازگشت کالا ابتدا با تیم خدمات مشتریان استور تماس بگیرید. همکاران ما شرایط برگشت کالای مورد نظر را بطور کامل توضیح خواهند داد، اطلاعات مورد نیاز را ثبت کرده و فرایند بازگشت کالا آغاز می گردد. در غیر این صورت استور تعهدی در قبال بازگشت وجه پرداختی شما نخواهد داشت.

شرایط استفاده از ضمانت

توجه:

پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط فروشنده، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در استورمرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد فروشنده باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت فروشنده در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

بازگرداندن کالا

لطفاً قبل از هر اقدامی با فروشنده کالا و هم با کارشناسان استور تماس بگیرید. از آنجایی که ممکن است لازم باشد هزینه بازگشت کالا از فروشنده اخذ گردد و یا آدرس بازگشت کالا متفاوت از آدرس درج شده روی بسته پستی باشد لذا از ارسال کالا بدون هماهنگی با کارشناسان استور جداً خودداری نمایید و تنها در صورت اعلام کارشناس استور اقدام به ارسال کالا به فروشنده نمایید. توجه داشته باشید که در صورت ارسال کالا بدون هماهنگی با استور به فروشنده، استور هیچگونه مسئولیتی در قبال پیگیری خرید شما نخواهد داشت و ممکن است در صورت عدم تایید فروشنده وجهی به شما استرداد نگردد. برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید).

رسیدگی به درخواست

کارشناسان پس از فروش فروشگاه ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان فروشگاه تایید شود،کالا تعویض خواهد شد. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در فروشگاه مورد نظر است. در صورت عدم موجودیت وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می گردد. پس از دریافت و پذیرش کالا توسط فروشنده ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد و پس از آن نتایج بررسی به شما اطلاع داده خواهد شد.

اطلاع به پشتیبانی

با شماره تلفن  09124196369  خدمات پس از فروش تماس بگیرید. توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است. این صفحه ممکن است در آینده مشمول اضافه شدن بندهایی در مفاد آن باشد. فلذا انجام خرید به منزله پذیرش کلیه مفاد مربوطه است.

با سرویس اعتباری Stoor Pay، بدون نیاز به پرداخت فوری، از فروشگاه‌های معتبر خرید کن و هزینه رو در چند قسط منعطف و بدون دغدغه بپرداز. همین حالا ثبت‌نام کن و اعتبار خرید دریافت کن!

ارتباط با ما

صفحات مجازی