قوانین استور
شرایط استفاده از ضمانت
اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به فروشنده اطلاع داده شود.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشنده بازگردانده شود.
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
در این حالت فروشنده موظف به تعویض کالا بوده و در صورت موجود نبودن کالا مبلغ پرداختی خریدار استرداد می یابد.
وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، هم به فروشنده و هم به کارشناسان استور از طریق تلفن اطلاع داده شود.
اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوتهایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در اپلیکیشن (سایت استور) است.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بستهبندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشنده بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
در این حالت فروشنده موظف به تعویض کالا بوده و در صورت موجود نبودن کالا مبلغ پرداختی خریدار استرداد می یابد
آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، هم به فروشنده و و هم به کارشناسان استور از طریق تلفن اطلاع داده شود.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشنده بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
در این حالت فروشنده موظف به تعویض کالا بوده و در صورت موجود نبودن کالا مبلغ پرداختی خریدار استرداد می یابد
در صورتی که شما از خرید خود منصرف شده باشید باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، هم به فروشنده و هم به کارشناسان استور از طریق تلفن اطلاع داده شود (در دسته بندی پوشاک در صورت مطابقت کالا با کالای خریداری شده بدلیل مسائل بهداشتی امکان مرجوعیت وجود ندارد).
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که بسته بندی آن باز نشده باشد، هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات استور (شماره تلفن تماس:09124196369) اطلاع داده شود.
برگرداندن وجه پس از تایید فروشنده، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمیتوانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.
لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
همچنین در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال و بازگشت کالا به عهده مشتری خواهد بود
آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، هم به فروشنده و هم به کارشناسان استور اطلاع داده شود.کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به فروشنده ارسال شود.
لطفاً توجه داشته باشید امضای رسید مبتنی بر دریافت کالا بصورت صحیح و سالم و یا عدم دریافت صورتجلسه کالای خسارت دیده را از مأمور شرکت حمل و نقل امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشنده تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به استور بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش استورارسال شود.
در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فروشنده بازگردانده شود.